آتلیه عکاسی کودک کفشدوزک
آتلیه عکاسی کودک کفشدوزک

آتلیه عکاسی کودک کفشدوزک

مهمترین اصول عکاسی از کودک

یک آتلیه تخصصی کودک خوب و مورد اعتماد موارد زیر را حتما مد نظر قرار می دهد:

اولین اصل این است که اگر کادر آتلیه برای عکاسی از کودک شما به جایی غیر از آتلیه می آیند، روز قبل از عکاسی حتما محل مورد نظر را مورد بررسی قرار دهند و از علایق و سرگرمی های کودک مطلع شوند. این امر موجب می شود عکاس کاملا به کار اشراف داشته باشد.

هر انسانی به لبخند واکنش مثبت نشان می دهد، بهترین ابزار و ابتدایی ترین راه برای برقراری ارتباط با کودک لبخند است. کودکان به سرعت با روحیه شاد شما ارتباط برقرار می کنند و بین شما و کودک رابطه دوستانه ای برقرار خواهد شد.

کودک برای اینکه در تمام مراحل با شما همراه باشد باید توجه او را جلب کنید، بهترین راه برای جلب نظر کودکان استفاده از وسایل و اشیایی است که برای آنها ناشناخته بوده و جدید است مانند ابزار عکاسی که با خود به همراه دارید.

نظر بیشتر عکاسان کودک این است که عکس های طبیعی جذاب ترند، زمانی که عکاسی در آتلیه کودک انجام شود شاید کودک احساس راحتی نکند ولی در منزل یا جایی که در آن زندگی می کند می توان بهترین عکس ها را از رفتار عادی کودک ثبت کرد.

باید از دوربین های سریع و لنز های حرفه ای استفاده شود، همراه داشتن وسایل نور پردازی هم از مهمترین مواردی است که نباید فراموش شود.

سرعت عمل، عکاس باید آماده شکار لحظه ها باشد، هر حرکت کودک در هر لحظه میتواند بهترین عکسی باشد که ثبت می شود.

آتلیه کودک کفشدوزک با کادری مجرب و حرفه ای بهترین عکس ها را از کودک دلبند شما برایتان به یادگار خواهد گذاشت.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.