آتلیه عکاسی کودک کفشدوزک
آتلیه عکاسی کودک کفشدوزک

آتلیه عکاسی کودک کفشدوزک

عکاسی کودک و شناخت نورها

یکی از جذابیت‌های حرفه عکاسی تنوع آن است. البته هر کس در ابتدای شروع این حرفه باید مشخص کند که قرار است در کدام شاخه این کار را ادامه دهد و اصول اولیه عکاسی را در هر رشته ای که مدنظر باشد باید بگذراند و برای هر یک به صورت تخصصی باید اصول خاصی را بیاموزد برای مثال:

·         اصول عکاسی هنری

·         اصول عکاسی حرفه ای

·         اصول عکاسی از طبیعت

·         اصول عکاسی با موبایل

·         اصول عکاسی خبری

·         اصول عکاسی دیجیتال و...

هر یک به نوبه خود از روش های خاصی پیروی می کنند. علاوه بر این شناخت جنس و دمای رنگی نورها از اهمیت زیادی برخوردار است هر عکاسی باید کلوین نور خورشید، نور سرد و گرم چیست، ارتباط نور و رنگ، کلوین در عکاسی، کلوین در فیلمبرداری و میزان جذب نور توسط رنگ را به طور کامل بشناسد. آتلیه کودک کفشدوزک با تهیه این مقاله سعی کرده تا اصول عکاسی کودک، جنس و دمای رنگی نورها را توضیح دهد.

آتلیه تخصصی کودک و نوزاد کفشدوزک در مقاله اصول عکاسی کودک، جنس و دمای رنگی نورها سعی بر آن داشته تا درک بهتری از نورپردازی به شما بدهد

تیره شدن این عکس‌ها به این دلیل است که کودک در جای درستی نسبت به منبع نور قرار نگرفته است. در واقع ایستادن در جلوی نور و پشت کردن به آن روی صورت تیرگی ایجاد می‌کند. ولی اگر با هوشمندی کودک را در فاصله‌ای مناسب از منبع نور که همان پنجره است قرار دهید زاویه درستی روی آن تابیده می‌شود و نتیجه خوبی در عکس‌ها دیده خواهد شد.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.