آتلیه عکاسی کودک کفشدوزک
آتلیه عکاسی کودک کفشدوزک

آتلیه عکاسی کودک کفشدوزک

مهمترین اصول عکاسی از کودک

یک آتلیه تخصصی کودک خوب و مورد اعتماد موارد زیر را حتما مد نظر قرار می دهد:

اولین اصل این است که اگر کادر آتلیه برای عکاسی از کودک شما به جایی غیر از آتلیه می آیند، روز قبل از عکاسی حتما محل مورد نظر را مورد بررسی قرار دهند و از علایق و سرگرمی های کودک مطلع شوند. این امر موجب می شود عکاس کاملا به کار اشراف داشته باشد.

هر انسانی به لبخند واکنش مثبت نشان می دهد، بهترین ابزار و ابتدایی ترین راه برای برقراری ارتباط با کودک لبخند است. کودکان به سرعت با روحیه شاد شما ارتباط برقرار می کنند و بین شما و کودک رابطه دوستانه ای برقرار خواهد شد.

کودک برای اینکه در تمام مراحل با شما همراه باشد باید توجه او را جلب کنید، بهترین راه برای جلب نظر کودکان استفاده از وسایل و اشیایی است که برای آنها ناشناخته بوده و جدید است مانند ابزار عکاسی که با خود به همراه دارید.

نظر بیشتر عکاسان کودک این است که عکس های طبیعی جذاب ترند، زمانی که عکاسی در آتلیه کودک انجام شود شاید کودک احساس راحتی نکند ولی در منزل یا جایی که در آن زندگی می کند می توان بهترین عکس ها را از رفتار عادی کودک ثبت کرد.

باید از دوربین های سریع و لنز های حرفه ای استفاده شود، همراه داشتن وسایل نور پردازی هم از مهمترین مواردی است که نباید فراموش شود.

سرعت عمل، عکاس باید آماده شکار لحظه ها باشد، هر حرکت کودک در هر لحظه میتواند بهترین عکسی باشد که ثبت می شود.

آتلیه کودک کفشدوزک با کادری مجرب و حرفه ای بهترین عکس ها را از کودک دلبند شما برایتان به یادگار خواهد گذاشت.

مهمترین فنون و تکنیک های عکاسی از کودک و نوزاد

برای عکاسی از کودک و نوزاد باید به این کار تسلط داشت. به طوری که بتوان با مجموعه ای از ترفندها بهترین عکس ها را به ثبت رساند. تکنیک های زیر می تواند والدین را برای عکاسی هنرمندانه از کودک و نوزاد کمک کند. مقاله مهمترین فنون و تکنیک های عکاسی از کودک و نوزاد  شما را به صورت کامل شما را راهنمایی می کند.

عکاسی از نوزاد نسبت به کودک سخت تر است. زیرا نوزاد متوجه صحبت های عکاس نیست تا بتواند ژست هنری به خود بگیرد. با این حال برخی تکنیک های زیر می تواند راهگشای عکاسی هنری باشد:

زمانی که نوزاد در خواب است، چهره آرامی به خود می گیرد. نوزادان 5 تا 10 روز نخست مناسب ترین سوژه برای عکاسی هستند. در این زمان نوزاد در خواب است و عکاس می تواند به راحتی برای او ژست انتخاب کند.

آتلیه کودک کفشدوزک با کادری متخصص و حرفه ای در امر عکاسی از کودک و نوزاد بهترین خدمات را برای ثبت خاطرات کودکی فرزندتان به شما ارائه می دهد

برای عکاسی در جشن تولد کودکان به چه نکاتی توجه کنیم؟

جشن تولد یکی از شیرین ترین خاطرات کودکان است که تنها با تصویربرداری می توان خاطره این روزهای به یادماندنی را برای آنها زنده نگه داشت. بعدها که فرزندان بزرگ می شوند با نگاه کردن به تصویرهای جشن تولد می توانند خاطرات خوب گذشته را مرور کنند. اما والدین هر نوع عکسی را نمی پسندند و تمایل دارند تا عکس ها هنری باشد. برخی عکس های جشن تولد کودک را قاب و در گوشه ای از اتاق آنها نگهداری می کنند. معمولا عکس هایی که در خانه گرفته می شود نمیتواند مانند عکس هایی باشد که در آتلیه عکاسی کودک گرفته می شود.

گرفتن عکس هنری در جشن تولد کودک که سرشار از هیجان و شوق است، کمی دشوار می شود و اغلب والدین نمی توانند بخوبی از کودک خود تصویربرداری کنند. در اینجا تکنیک هایی ذکر می شود که والدین با آنها می توانند به طور حرفه ای از کودک خود عکاسی کنند که در برای عکاسی در جشن تولد کودکان به چه نکاتی توجه کنیم؟ به طور کامل توضیح داده شده است.

داشتن برنامه قبل از جشن

ثبت جزئیات

عکاسی در فضای باز

انتخاب عکاس حرفه ای

 تنظیم زاویه و ارتفاع دوربین

توجه به ترکیب بندی عکس ها

توجه به نور

عکاسی از نقطه دید کودک

شما همچنین می توانید با مراجعه به آتلیه تخصصی کودک کفشدوزک و با دردن نمونه کارهای آتلیه کفشدوزک این مکان را برای عکاسی از جشن تولد کودکتان انتخاب کنید.

 

بهترین زمان عکاسی دوران بارداری

بارداری هم یکی از مراحل مهم زندگی مادر است که بار سنگین فرزند خود را به دوش می کشد. در این مرحله از زندگی هم می توان شاد بود، شاد زیست و تمامی خاطرات خوب این دوران را ثبت کرد. بسیاری از مادران در زمان بارداری علاقه زیادی به عکاسی ندارند و گوشه گیری را بر هر چیزی ترجیح می دهند. در حالی که سالهای بعد که به این دوران نگاه می کنند، حسرت بی توجهی به آن را می خورند. حتی فرزندان هم علاقه‎ی زیادی دارند تا بدانند مادرشان در زمان بارداری چگونه بوده است. بنابراین می توان این دوران را با عکاسی برای آنها ثبت کرد و به یادگار گذاشت.

اما عکاسی از دوران بارداری هم تکنیک های خاص خود را دارد. شاید اگر مادران به این تکنیک ها واقف باشند، گوشه گیری را کنار بگذارند و هر روزشان را با یک دوربین ثبت کنند.

برای عکاسی از مادران باردار باید زمان آن را مشخص کرد. بهترین زمان از نظر عکاس های حرفه ای، 8 ماهگی به بعد است. در این زمان شکم مادر برآمده شده و در تصویر به وضوح مشخص می شود که مادر باردار است. برخی از بانوان در دوره بارداری کمتر به ظاهر و سر و وضع خود رسیدگی می کنند. پوست چروکیده و زمخت با لباس هایی شل و وارفته که تمام انگیزه عکاسی را از بین می برد.

در حالی که یکی از شرایط عکاسی حرفه ای از مادران باردار این است که به ظاهر خود رسیدگی کنند. پوشیدن بهترین لباس ها که متناسب با دوره بارداری باشد، عکاسی را حرفه ای تر می کند.

مواردی که باید برای عکاسی بارداری رعایت شود در بهترین زمان عکاسی بارداری بهترین زمان عکاسی دوران بارداری به طور کامل توضیح داده شده است.

·         ژست های بانوان باردار

عکس برداری در زمان روز یا شب

·         روحیه مادر

با به پایان رسیدن دوران بارداری و به دنیا آمدن نوزاد شما می توانید با مراجعه به یک آتلیه تخصصی کودک و نوزاد اولین روز های زندگی فرزندتان را ثبت کنید.

بهترین زمان عکاسی از نوزادان چه زمانی است؟

از نظر بسیاری عکاسی از نوزاد دشوارترین کاری است که بسیاری از والدین با تکنیک های آن آشنایی کافی ندارند. این در حالی است که نوزاد در شرایط جسمی آرامی قرار دارد و حتی اگر در خواب هم باشد، به راحتی می توان از او تصاویر هنری ثبت کرد. بسیاری از والدین علاقه زیادی دارند تا خود برای عکاسی از فرزندشان اقدام کنند. اما از آنجا که با تکنیک های عکاسی آشنایی ندارند، نمی دانند که چه زمانی باید از کودک عکاسی کنند.آتلیه تخصصی کودک و نوزاد کفشدوزک نکات قابل توجه در عکاسی کودک و عکاسی نوزاد را در مقاله بهترین زمان عکاسی از نوزادان چه زمانی است؟ به صورت تخصصی موارد زیر را به شما می آموزد.

·         بهترین زمان عکاسی از کودک

·         عکاسی از نوزاد در زمان بیداری

·         نکاتی در زمان عکاسی از نوازد

زمانی که از نوزاد عکاسی می شود، باید مادر در کنار او باشد. حتی گرفتن دست نوزاد هم مشکلی را ایجاد نمی کند. مادر برای روحیه دهی به نوزاد می تواند دست نوزاد را بگیرد. حتی برای گرفتن یک تصویر هنرمندانه از نوزاد، می توان او را در آغوش مادر قرار داد و از هر دو عکس گرفت.

وقتی نوزاد با مادر ارتباط عاطفی برقرار می کند و در حال خندیدن است، بهترین زمان برای عکاسی ناب است. در این زمان می توان دوربین را بر روی صورت مادر و نوزاد متمرکز کرد.

همچنین شما می توانید با مراجعه به آتلیه تخصصی کودک کفشدوزک زیباترین عکس ها را از فرزندتان به یادگار بگذارید.