آتلیه عکاسی کودک کفشدوزک
آتلیه عکاسی کودک کفشدوزک

آتلیه عکاسی کودک کفشدوزک

زیباترین عکس های تولد، در آتلیه تخصصی کودک

یک آتلیه کودک موفق بهترین عکس های مناسبتی زیبایی با تم های خاص را حتما در گالری خود بایگانی کرده تا شما با دیدن آنها بهترین روززندگی فرزندتان را هرسال ثبت کنید.

فرآیند عکاسی شاید از نظر برخی افراد کار پیچیده‌ای نباشد، اما وقتی به صورت حرفه‌ای به آن نگاه کنید و قرار باشد بهترین شات خود را بزنید کار از حساسیت برخوردار می‌شود. به همین دلیل، برخی خانواده‌ها کار عکاسی کودک را به عکاس‌های حرفه‌ای در آتلیه کودک و نوزاد می‌سپارند.

روز تولد فرزندتان او را برای عکاسی به آتلیه ببرید. این عکس‌ها می‌توانند همراه با کیک و دیگر تزئینات تولد باشند. کودک باید لباس مناسب جشن تولد به تن کند.

بادکنک‌هایی که با گاز هلیوم پر شده‌اند برای شادی بخشیدن به فضای عکس و به هیجان آوردن کودک در زمان عکاسی بسیار کارساز هستند. اگر بادکنک‌هایی را هماهنگ با تم رنگی کیک و لباس کودک تهیه کنید که دیگر عالی است. این بادکنک‌ها را می‌توانید از شیرینی فروشی‌ها، فروشگاه‌های لوازم تولد و میهمانی و اسباب ‌بازی فروشی‌ها تهیه کنید. البته می‌توانید به تعداد سن کودک بادکنک رنگی بگیرید.

اگر با روند عکس های مناسبتی در آتلیه آشنایی ندارید حتما مقاله عکس تولد در آتلیه چگونه گرفته می‌شود؟ را که توسط آتلیه کودک کفشدوزک آماده شده را مطالعه کنید.

قیمت عکاسی در آتلیه کودک چقدر است؟

عکس هایی که در آتلیه کودک گرفته می شود به صورت کاملا حرفه ای و با به کار گیری تجربه و تخصص گرفته می شود، ولی انتخاب یک آتلیه تخصصی کودک خوب با قیمت مناسب که دارای یک تیم حرفه‌ای، خلاق، مهربان و صبور باشد، اولین قدم برای گرفتن عکس های زیبا از فرزندمان است.

اگر با محدودیت بودجه در عکاسی از کودکان خود مواجه هستید، ابتدا باید هزینه های این کار را برآورد کنید تا در نهایت بتوانید پکیج های خدماتی را انتخاب کنید که مناسب شرایط شما باشند و از لحاظ کیفیت و زیبایی چیزی کم نداشته باشند.

در عکاسی کودک هرگز کیقیت را فدای هزینه نکنید  عکس های آتلیه ای که از کودک و نوزاد خود می گیرید، قرار است سالیان دراز در آلبوم بمانند و تداعی گر رشد و قد کشیدن ثمره های زندگی شما باشند. به همین دلیل بهتر است بهترین و باکیفیت ترین عکس ها را از کودک خود بگیرید تا زمانی که کودک بزرگ شد با دیدن عکس های خود لذت ببرد، نه این که آن ها را در گوشه ای از کمد و یا انباری قایم کند.

در آتلیه کودک قیمت ها با توجه به پکیج های انتخابی برای عکاسی از کودک و نوزاد ابتدا بر اساس تعداد عکس های چاپ شده محاسبه می‌شود. سپس سایز عکس ها تعیین کننده بالا و پایین رفتن قیمت پکیج شما است. نیازی نیست تعداد زیادی عکس بزرگ از کودک خود در یک سن و سال خاص داشته باشید، چرا که قرار نیست تمام در و دیوار خانه خود را با این عکس ها پر کنید. مسئله بعدی در تعیین قیمت عکس های آتلیه نوزاد و کودک شاسی هایی است که در برخی از آتلیه ها به عنوان گیفت بر روی پکیج قرار دارد. این شاسی ها در سایزهای مختلف وجود دارند و مشتری می‌تواند با پرداخت هزینه های اضافی هر کدام را که می‌خواهد سفارش دهد. هرچند توصیه می‌کنیم که در خرید شاسی خیلی زیاده روی نکنید و تنها به یک یا دوتا عکس اکتفا نمایید، چرا که قطعاً پس از گذشت سال‌ها فضای کافی برای نگهداری این وسایل نخواهید داشت.

با این تفاسیر آتلیه کودک کفشدوزک می تواند بهترین انتخاب برای ثبت لحظه های ناب کودکی فرزند دلبندتان باشد.