آتلیه عکاسی کودک کفشدوزک
آتلیه عکاسی کودک کفشدوزک

آتلیه عکاسی کودک کفشدوزک

غرفه سازی مدولار چیست؟

اگر شما به دنبال یک راه حل مناسب و همه منظوره هستید که سازگار با نیازهای مختلف کسب و کار شما برای حضور در نمایشگاه ها باشد، غرفه سازی مدولار می تواند بهترین گزینه ی در پیش روی شما باشد.
 شما می توانید با استفاده از غرفه سازی مدولار فضای کوچک نمایشگاهی خود را به حداکثر برسانید و از تمامی فضا به نحو احسنت اسفاده نمایید.اگر برای اولین بار است که می خواهید در یک نمایشگاه شرکت کنید می توانید تجهیزات مدولار را بنا به محصول یا خدمات خود به صورت سفارشی خرید کنید و از این تجهیزات در نمایشگاه های بعدی نیز بهره گیرید.با این تصمیم سرمایه گذاری در خصوص غرفه سازی مدولار خود انجام داده اید و تنها با یک بار هزینه می توانید بارها و بارها از این تجهیزات استفاده کنید.اما اگر در شرایطی نیستید که بتوانید تجهیزات را خریداری کنید می توانید از امکان اجاره تجهیزات نمایشگاهی استفاده کنید و تجهیزات مورد نیاز خود را در مدت زمان نمایشگاه بنا به سلیقه و نیاز کسب و کار خود اجاره کنید.غرفه سازی مدولار علاوه بر اینکه از نوع غرفه سازی ارزان به شمار می رود در زمان نیز بسیار صرفه جویی می کند و شما در کمترین زمان می توانید غرفه سازی ارزان و البته انعطاف پذیر خود را نسبت به نمایشگاهی که شرکت کرده اید داشته باشید.

مزایای غرفه سازی مدولار به شرح زیر می باشد:
غرفه های نمایشگاهی مدولار در مقایسه با غرفه سازی سفارشی چندین مزیت دارد. همانطورکه اشاره شد،غرفه های مدولار از اجزای قابل بازسازی ساخته شده است، آنها انعطاف پذیری بیشتر و سهولت حمل و نقل را  جهت غرفه سازی با سرعت بالا فراهم می کنند.
غرفه های  مدولار در داخل جعبه های حمل و نقل فشرده بسته بندی می شوند که می تواند موجب حفظ هزینه های ذخیره سازی کم گردد والبته به دلیل استفاده از مواد اولیه سبک وزن مانند آلومنیم و پلاستیک های فشرده  شما قادر خواهید بود در هزینه های نیروی کار و حمل و نقل صرفه جویی گردد. 
تجهیزات نمایشگاهی مدولار از کوچکترین سایز 10×10 تا سایز های مناسب برای جزیره های نمایشگاهی را نیز پوشش می دهد.
علاوه بر مزیت قابل حمل بودن تجهیزات غرفه های مدولار،گرافیک با کیفیت بالا، صرفه جویی در زمان و هزینه، نگهداری آسان و قابلیت سفارشی سازی این تجهیزات راه حل بسیار مقرون به صرفه ای خواهد بود که غرفه سازی ارزان و البته بسیار مدرن و به روز را به ارمغان می آورد.

غرفه سازی مدولار

تجهیزات غرفه سازی مدولار برای نمایشگاه های متعدد با طرح بندی های مختلف مناسب هستند، مانند انتقال از سایز 20 × 20 ، به ابعادی مانند سایزهای 10 × 10 یا 20 × 30 در آینده.
بنابراین طراحی مدولار راه حلی مقیاس پذیر است و توانایی نمایش مجدد مدولار را برای مکان های مختلف ممکن می سازد. تجهیزات مدولار نمایشگاهی به راحتی قابلیت مونتاژ، جداسازی، حمل و ذخیره را دارا هستند.
با استفاده از اجزای نمایشگاهی مشابه در تنظیمات متعدد، می توانید بطور قابل ملاحظه ای در بودجه مربوط با غرفه سازی های نمایشگاهی خود صرفه جویی کنید و غرفه سازی ارزان را تجربه کنید.
 در حالی که صفحه های مدولار می تواند از طیف وسیعی از طرح های کاتالوگ کسب و کار شما انتخاب شود،
می تواند به صورت کامل و جامع بیان کننده اهداف و ماموریت های کسب وکارتان باشد. 
شرکت های ارائه دهنده غرفه با سیستم مدولار می توانند به شما کمک کنند که برند خود را در ظاهری بسیار جذاب با صفحه نمایش های واقعی که داستان تجاری شما را روایت می کند، به نمایش بگذارد .
اگر شما به یک افق بلندمدت نگاه نکنید، می توانید تجهیزات نمایشگاه مدولار را اجاره کنید و در کسری از هزینه خود مجددا صرفه جویی کنید.
شرکت های ارائه دهنده غرفه با سیستم مدولار  می توانند با ساختاری همراه با لوازم جانبی و لوازم جانبی مورد نیاز کسب و کار شما به تجارتتان کمک کنند.مانند قفسه ها و صفحه های نمایش وکانترهای اطلاعات. بنابراین شما لازم نیست برای تجهیز غرفه مدولار خود به چندین شرکت مراجعه کنند بلکه یکی از این دست شرکت های غرفه سازی معتبر می توانند پاسخگوی تمامی نیازهای شما باشند.
رویکرد سبزتر با استفاده از غرفه سازی مدولار
اجزای آلومینیوم قابل بازیافت با کیفیت بالا طول عمر و قابلیت استفاده مجدد را به ارمغان می آورد. به علاوه، سیستم های مدولار سفارشی، ظرفیت فضای کانتینری را برای کاهش حجم حمل و نقل افزایش می دهند.

غرفه سازی ارزان و ساده

اگر فکر می کنید شرکت در یک نمایشگاه تجاری برای کسب و کارهای کوچک بسیار دشوار است، می توانید به اجاره یک غرفه تجاری معمولی 10 * 10  با ارزان ترین  قیمت فکر کنید! در حالی که تمام افرادی که در نمایشگاه ها شرکت می کنند،تمامی تلاش خود را می کنند که به بهترین شکا ممکن ظاهر شوند، شما هنوز هم می توانید با توجه به بودجه خود، به نیازهای خود پاسخ دهید. با استفاده خلاق از نمایشگاه های تجارت ارزان قیمت، شما می توانید یک غرفه با بودجه محدود شگفت انگیز کنید! 
پس زمینه
در یک سالن نمایشگاه که عمدتا از غرفه داران غوطه ور است، تعریف فضای کسب و کار شما با یک پس زمینه غرفه بسیار مهم است. به این ترتیب کسب و کار شما در دریایی از شرکت های دیگر مورد غفلت قرار نمی گیرد. در حالی که فوق العاده خوب و جذاب است،  واقعیت غم انگیز این است که برخی از دیوارهای تعریف فضا خارج از بودجه شما قرار می گیرند. با این حال، دیوارهای دیواری ارزان قیمت نیز برای انتخاب وجود دارد، مانند دیوارهای لوله ای، پارتیشن باز قلاب و حلقه و انواع مختلفی از پس زمینه های ارزان قیمت. شما حتی مجبور نیستید گرافیک سفارشی را برای دیوار غرفه بودجه خریداری کنید بلکه می توانید از دیوارهای پس زمینه ای اجاره ای که در ابعاد مختلف وجود دارد استفاده کنید و پس از سفارش بنرهای سفارشی خود که مختص پس زمینه انتخابی چاپ می شود از این تجهیزات با هزینه بسیار کم بهره ببرید.

بنرها
اکثر متخصصان تبلیغاتی نمایشگاهی بر این عقیده هستند که  بنرها از مهمترین ارکان نمایش شما در نمایشگاهها هستند. شما می توانید این بنرهای بصری را در غرفه خود قرار دهید و از گرافیک سفارشی برای تبلیغ محصول خاص، سرویس یا نام تجاری استفاده کنید. تعداد زیادی از سبک های بنر و گرافیک وجود دارد که مطمئنا با بودجه شما مطابقت دارند. برای مثال، X-banner مدل های ساده و سبک هستند که برای استفاده با گرافیک خود مناسب هستند. اگر به گرافیک مخصوص چاپ برای نمایشگاه نیاز دارید، از مدل های اقتصادی استفاده کنید که حاوی آگهی های سفارشی چاپ شده با قیمت مناسب  هستند. انواع چاپ های اقتصادی عبارتند از: رنگ غربال ابریشم تا دیجیتال کامل رنگ.

بنرها

جایگاه کاتولوگ 
اگر شما جزوات، بروشورها یا کاتالوگ هایی را که می خواهید در نمایشگاه خود توزیع کنید، شما می توانید کاتولوگ ها را به شیوه ای منظمی ارائه دهید. به جای قراردادن بروشورهای تبلیغاتی خود روی میز، می توانید انتخاب کنید تا آنها را در جایگاه اکریلیک جذاب نمایش دهید! اگر انتخاب گسترده ای از مواردی جهت مطالعه دارید که می خواهید از آن ها استفاده کنید، یک قفسه سیمی ساده می تواند یک جایگزین بزرگ و ارزان باشد یکی دیگر از استراتژی های عالی برای صرفه جویی در پول در نمایشگاه های تجاری خود، خرید نمایش هایی است که هدف دوگانه ای دارند. به عنوان مثال، جایگاه کاتولوگ قابل حمل که شما می توانید محصولات را در سطح بالای جایگاه به نمایش بگذارید، یا فقط از آن به عنوان یک تبلت استفاده کنید! بدون توجه به سبک و اندازه، جایگاه کاتولوگ بایدبه این نکته توجه داشت که برای حفظ و نگهداری کاتولوگ و بروشورهای خود، باید استراتژی سازمان یافته و حرفه ای داشته باشید.

نمایشگرها
این که آیا هدف شما برای استفاده از نمایشگرها در غرفه خود، نمایش تیزرهای تبلیغاتی، نمایش محصولات  خدمات خود و یا نمایشی از دفتر یا کارخانه ی شما است. موجب می شود که دلایل زیادی برای سرمایه گذاری در صفحه نمایش با تکنولوژی  و مدرن برای غرفه نمایشگاهی خود در نظر بگیرید. اگر شما فقط به دنبال یک صفحه نمایش ساده هستید که بتواند نمایشگرهای شما را ایمن نگه دارد، گزینه های مقرون به صرفه در بازار وجود دارد. پایه های ارزان قیمت، پایه های لوح رایانه ای که دارای قفل هستند وجود دارند، بنابراین لازم نیست نگران امنیت ایمنی دستگاه باشید.

نمایشگرها

 

مبلمان
برای راحتی و آسایش همکاران شما که قراراست ساعت های طولانی را در روزهای برگزاری نمایشگاه در غرفه نمایشگاه شما با انرژی و نشاط حضور داشته باشند، فراهم کردن صندلی و میزهایی که علاوه بر حفظ وجهه غرفه شما موجب آسایش آن شود امری ضروری است. شما هم چنین باید به فکر مبل های راحت تری برای بازدیدکنندگانی که وارد غرفه شما می شوند و قصد دارند چند دقیقه ای به شرح محصولات و خدمات شما گوش دهند.باشید.شما می توانید از صندلی های جک دار، میزهای بلند ،میزهای پذیرایی و مبلمان با قیمتهای بسیار مقرون به صرفه و با ارزانترین قیمت برای مدت زمان نمایشگاه خود اجاره کنید.

شما ممکن است حتی در برخی از شرایط مجبور شوید تا بیشتر از بودجه ای که در نظر گرفته اید هزینه کنید، اما اگر این تصمیمات هوشمندانه اخذ شود،می توانید بیشترین میزان بهره وری و برگشت سرمایه را از هزینه ای که کردید داشته باشید.
حتی اگر فقط یک محصول را از هر یک از دسته های پیشنهادی بالا انتخاب کردید، می توانید یک پیکربندی کامل برای غرفه نمایشگاهی خود داشته باشید! به دقت اهداف و نیازهای اصلی خود را برای نمایش تجارت خود در نظر بگیرید. با شرکت هایی که ارائه دهنده خدمات اجاره تجهیزات نمایشگاهی با ارزانترین قیمت ها هستند کمک بگیرید و با مدیریت بودجه اختصاص داده شده به هدف نهایی خود برسید و موفق شوید.

غرفه نمایشگاهی جزیره ای و کاربرد آن

هنگامی که شما قصد دارید در یک نمایشگاه شرکت کنید،گزینه های زیادی برای نحوه شرکت در نمایشگاه و جایگزینی غرفه مورد نظر شما وجود دارد،غرفه های فضای باز،غرفه های مدولار،غرفه های سفارشی در قسمت ورودی های درب های سالن های نمایشگاهی و البته غرفه هایی که در وسط سالن ها به عنوان جزیزه واگذار می شوند.همواره غرفه هایی که به صورت جزیره طراحی شده اند، بسیار چشمگیر هستند و می توانند انتخاب بسیار مناسب و البته با نتیجه ای شگفت انگیز برای نمایش برند شما باشد.
خوشبختانه، انواع مختلفی از غرفه های نمایشگاهی جزیره ای در سالن های نمایشگاه ها که می توانند به طور کامل به آنچه که شرکت شما برای نمایش تجاری موفق کسب و کار خود نیاز دارد،وجود دارد.ارائه چند منظوره برای ارتقاء محصولات و خدمات شما به صورت شگفت انگیزی درغرفه های نمایشگاهی جزیره ای حاصل می شود شما می توانید اطمینان حاصل کنید که غرفه ی جزیره ای  به شرکت شما کمک می کند تا در میان تمام غرفه های پیش ساخته شده و یا حتی غرفه های طراحی شده که در اطراف سالن نمایشگاهی هستند، در سراسر رویداد ایستادگی کنند.
غرفه های نمایشگاهی جزیره ای برای شرکت هایی که تجهیزات و محصولات خود را برای نمایش به نمایشگاه می آورند بسیار مناسب خواهد بود.زیرا به دلیل فضای مناسب و باز جزیره می توان از خلاقانه ترین و برترین طراحی های غرفه سازی نمایشگاهی بهره جست. غرفه های جزیره ای بیشتر برای نمایش ابزار آلات، صنایع و ماشین آلات سنگین کاربرد دارد اما ممکن است محصولات دیگری نیز در این نوع از غرفه سازی نمایشگاهی به نمایش گذاشته شود اما این موضوع را نیز باید در نظر گرفت که برای نمایش این نوع از محصولات باید طراحی غرفه جزیره ای به شکلی صورت پذیرد که در جذب بازدیدکنندگان تاثیر بیشتر و موثرتری داشته باشد. 
درادامه به مواردی اشاره می کنیم که بهتر است  قبل از اینکه تصمیم به جایگزینی یک غرفه نمایشگاهی جزیره ای برای رویداد بعدی نمایشگاهی کسب و کار خود باشید،مد نظر قرار دهید.

انتخاب طرح جزیره شما

قبل از شروع طراحی غرفه نمایشگاهی جزیره ای خود، مهم است که شما تعیین کنید می خواهید بر روی کدام قسمت از کسب و کار خود تمرکز کنید.شما می توانید با استفاده از بنرهای اطلاعاتی بزرگ،نمایشگرهای سایز بزرگ،تصاویر تعاملی و کلیپ های ویدئویی با بازدیدکنندگان نمایشگاه تعامل خود را برقرار کنید.هنگامی که مشخص کنید که چه بخشی از اطلاعات کسب و کار شما قرار است برای نمایش ارائه شود، می توانید برنامه ریزی میسری را آغاز کنید.
یکی از بهترین قسمتهای غرفه های نمایشگاهی جزیره ای  این است که شما جریان ترافیک بازدیدکنندگان را کنترل می کنید. مسیری که شما برای  شرکت کنندگان فراهم می کنید، به عنوان یک مانع برای ترافیک بازدیدکنندگان از برند شما خواهد بود. ایجاد یک تقسیم کننده که افراد را مجبور می کند تا در یک مسیر مشخص حرکت کنند. با این وجود، اطمینان حاصل کنید که محتوای جذاب در طول راه برای بازدید کنندگان در طول غرفه خود ایجاد کرده اید.

چشم انداز غرفه نمایشگاهی جزیره ای

غرفه های جزیره ای از چهار جهت سالن های نمایشگاهی برای بازدیدکنندگان قابل رویت هستند و مشرف به فضای بیرونی نمایشگاه می باشد؛ لذا محصولات و یا خدماتی که در این نوع غرفه معرفی می شود با جذابیت بیشتری نسبت به سایر انواع غرفه ها به نمایش در می آید. با توجه به این موضوع ارزش تجاری و تبلیغاتی غرفه های جزیره ای بالاتر از دیگر غرفه های نمایشگاهی بوده و تاثیرگذاری آن در ذهن مخاطب نیز بسیار ماندگارتر خواهد بود.

سفارشی سازی نمایشگرهای جزیره شما

نمایشگرهای جزیره همچنین انواع مختلفی از انعطاف پذیری را در هنگام طراحی، طرح و گرافیک غرفه ارائه می دهند.با سفارش یکی از نمایشگاه های جزر و مد نمایشگاه ، شما می توانید تنظیمات نمایشگاه های کوچکتر و تنظیمات مورد استفاده برای رویدادهای مختلف را در طول زمان برگزاری نمایشگاه پیاده سازی نمایید .

مدیریت هزینه های غرفه نمایشگاهی جزیره ای

با توجه به متراژ بالای جزیره های سالن های نمایشگاهی،لذا توجه به میزان هزینه های در پیش رو جایگذاری غرفه نمایشگاهی جزیره ای بسیار مهم و حائز اهمیت است،بنابراین قبل از اتخاذ این تصمیم باید تمامی ابعاد این نوع نمایش در نظر گرفته شود و به این شرکت در نمایشگاه به عنوان سرمایه گذاری در برندینگ کسب و کار خود نگاه کرد. 

10 ایده خلاقانه برای طراحی غرفه های نمایشگاهی

ایده های خلاقانه برای طراحی غرفه های نمایشگاهی بسیار حائز اهمیت است، همواره شرکت در نمایشگاه های مختلف می تواند یک فرصت عالی برای شرکت شما برای نمایش محصولات و معرفی خدمات شما وارتباط با دیگران در صنعت باشد. از این رو استفاده از ایده های خلاقانه برای طراحی غرفه نمایشگاهی موجب نمایش هرچه بیشتر نشان تجاری شما خواهد شد، حتی در فضایی پر از شرکت های رقیب که همگی برای جلب توجه بازدیدکنندگان تمام تلاش خود را می کنند.

1. ریسه های لامپی یک فضای دلپذیر ایجاد می کند

استفاده از ریسه های لامپی یک روش بسیار جالب و مقرون به صرفه برای تزیین غرفه نمایشگاهی شما خواهد بود.این افزودنی کوچک باعث ایجاد شگفتی جالب توجه ای برای بازدیدکنندگان خواهد شد و فضایی گرم را به ارمغان خواهد آورد.

2.استفاده از صفحه های نمایش بزرگ 

غرفه های تعاملی و اطلاع رسانی که در هر گوشه ای از آن نمایشگرهایی جهت برقراری ارتباط وجود دارد، فضاهای متعددی برای دیدار را فراهم می سازد،  هر جنبه ای از صفحه نمایش اطلاعات نام تجاری و راه های سرگرم کننده برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آنچه شرکت ارائه می کند را به نمایش می گذارد. صفحه نمایش ممکن است فقط یک جعبه با یک تلویزیون نصب شده بر روی دیوارهای غرفه باشد اما این کار موثرتر از فکر شماست. این غرفه الهام بخش مشارکت و تعامل خواهد بود. 

3.هشتگ گذاری در شبکه های اجتماعی توسط بازدیدکنندگان

دعوت از شرکت کنندگان در نمایشگاه برای گرفتن عکس و استفاده از هشتگ برند شما در شبکه های اجتماعی می تواند یک ایده سرگرم کننده و خلاقانه را برای غرفه شما به ارمغان می آورد.که هم موجب سرگرمی و در نهایت باعث برندینگ شما در شبکه های اجتماعی شود.اگرچه که برای جذب اشتیاق بیشتر بازدیدکنندگان برای هشتگ گذاری می توان از مسابقه های شبکه هی اجتماعی بهره برد و هم چنین برای زیباتر شدن عکس های بازدیدکنندگان باید مکان مناسبی که فضایی جالب توجه را برای عکاسی فراهم کند در غرفه در نظر گرفت.

ایده خلاقانه برای طراحی غرفه های نمایشگاهی

4.استفاده از المان های طبیعی در غرفه سازی مانند جنگل

وقتی غرفه در یک نمایشگاه مانند یک خانه درختی،یا یک غار به نظر می رسد، آن غرفه ارزش بازدید توسط بازدیدکنندگان را پیدا خواهد کرد. این بخش نمایشی از طبیعت که منحصر به فرد طراحی می شود، نه تنها موجب جلب توجه خواهد شد، بلکه نمادی است که مردم آن را به یاد خواهند آورد.

5. کافی شاپ با طراحی کاملا ویژه

استفاده از یک برند کافی شاپ معتبر و قهوه برای اندازه گیری واکنش بازدیدکنندگان، به خصوص در فصول سرد سال می تواند بسیار موثر باشد.شرکت کنندگان توسط احساسات اولیه که از بوی دل انگیز قهوه منشات می گیرد جذب غرفه شما می شوند و سپس بعد از اینکه با قهوه از آنها پذیرایی شد حال نوبت به معرفی محصولات یا خدمات شما به آنها می شود.

6.استفاده از رنگ های تیره و گرم 

برای جلب توجه بیشتر بازدیدکنندگان می توان از رنگ های تیره مانند مشکی در غرفه سازی استفاده کرد البته باید به این نکته اشاره کرد که تنها استفاده از رنگ های تیره برای غرفه هایی با ابعاد بزرگ پیشنهاد می شود.برای جلوه بیشتر غرفه هایی با رنگ تیره باید از پروژکتورهای قوی استفاده کرد 

7.استفاده از محصولات شرکت در فضا سازی غرفه نمایشگاهی

شرکت هایی که محصولات خاصی را برای فروش در معرض نمایش قرار می دهند می توانند از محصولات خود در دیوارهای غرفه برای هرچه نمایش بیشتر استفاده کنند مثلا اگر شرکتی به تولید دوچرخه مشغول است می تواند دیواری از دوچرخه های روی هم ایستاده در قسمتی از غرفه خود در نظر بگیرد.

8.کف سازی خلاقانه غرفه نمایشگاهی

استفاده از کف سازی غرفه نمایشگاهی می تواند ایده ای بسیار خلاقانه در طراحی غرفه نمایشگاهی شما باشد.برای مثال می توان ازکف سازی شیشه ای استفاده کرد که در زیر آن از لامپ های رنگی و پرنور استفاده شده باشد،یا قسمتی از آن همانند اکواریم باشد که یا توسط ماهی و آب پرشود و یا اینکه از محصولات شرکت در کف غرفه استفاده شود.

9-در اختیار گذاشتن محصولات یا خدمات برای بازدیدکنندگان

در نظر گرفتن جایگاهی برای ارائه محصولات یا خدمات شما برای استفاده بازدیدکنندگان از محصولات می تواند ایده ی خلاقانه ای برای غرفه سازی نمایشگاهی شما باشد.با این روش بازدیدکنندگان می توانند از محصولات حتی برای چند دقیقه استفاده کنند و تجربه شیرینی از محصول شما را در ذهن خود داشته باشند. هم چنین این ذهنیت در بازدیدکننده ایجاد می شود که شما از محصول خود 100 درصد اطمینان را دارید و استفاده افراد از محصول شما به صورت هدیه ای برای آنان تلقی خواهد شد.

10- طراحی منحصر به فرد و یا غیر معمول

برای طراحی غرفه سازی نمایشگاهی استانداردهای زیادی جهت هریک از زمینه های نمایشگاهی وجود  دارد، با این حال اگرشما بتوانید ریسک طراحی خارج از عرف رابپذیرید و از طراح خود بخواهید که طراحی بسیار مدرن وغیر متعارف را برای شما در نظر گیرد جدا از بحث ریسک بالا و البته افزایش هزینه ممکن است، منجر به خلق غرفه شگفت انگیزی برای مجموعه شما شود و تا مدت ها در ذهن بازدیدکنندگان خواهد ماند.

طراحی های مختلف دکوراسیون نمایشگاهی

یکی از صنعت های به روز و مدرن امروزی، طراحی داخلی غرفه ها و مراکز تجاری است. دکوراسیون نمایشگاهی خوب به شرایط جذاب غرفه کمک می کند و متناسب با شرایط محصولات گوناگون طراحی می شود. تناسب رنگ پس زمینه و دکور و انتخاب پوشش های مناسب برای کف و دیوار باعث جلب نظر مشتری می شود. استفاده از ایده های خلاقانه به جذابیت هر چه بیشتر غرفه کمک می کند. در این مقاله نکاتی راجع به دکوراسیون نمایشگاهی بیان می کنیم.

دکوراسیون نمایشگاهی  
دکوراسیون نمایشگاهی از جمله موارد مهم در جلب توجه بازدیدکنندگان به محصولات شرکت می باشد. انتخاب وسایل متناسب با فضا مهمترین قسمت طراحی دکوراسیون غرفه است. طراح کار بلد در امر طراحی غرفه به شما کمک می کند. تغییر در دکوراسیون نمایشگاهی از جمله مهمترین عوامل ایجاد یک طراحی خوب است. به عنوان مثال قرار دادن نمونه های برتر در جلوی غرفه از جمله موارد تأثیر گذار در طراحی می باشد. قرار دادن مبل یا صندلی های راحتی در غرفه می تواند برای استراحت و گفتگوهای تجاری مناسب باشد. سیستم سرمایشی و گرمایشی نمایشگاه باید به اندازه کافی قوی باشد تا توان کنترل دمای محیط بزرگ را داشته باشد. وجود حوض کوچک به همراه آبنما به زیبایی نمایشگاه کمک زیادی می کند. همچنین قرار دادن باغچه های کوچک و مینیاتوری نیز به ایجاد فضای شاد و جذاب کمک می کند. طراحی محیط بیرونی غرفه نیز باید حس و حال خاصی مرتبط با محصولات را به بازدیدکنندگان ارائه دهد. ارائه دکورهای مدرن و به روز با توجه به شرایط کالا به جلب توجه بازدیدکنندگان کمک می کند.

غرفه سازی نمایشگاهی 

طراحی های مختلف دکوراسیون نمایشگاهی

دکوراسیون نمایشگاهی به شیوه ها و سبک های مختلفی انجام می شود. در واقع سبک های دکوراسیون نمایشگاهی مواردی عمومی هستند که با توجه به سلیقه شما باعث تغییراتی در جزییات می شود. شما با توجه به انتخاب سبک مورد نظر باید اولویت های طراحیتان را مشخص کنید. اولویت های هر فرد متناسب با سلیقه او می تواند راحتی، ظرافت، زیبایی و نظم را شامل شود. سبک های مختلف دکوراسیون نمایشگاهی با توجه به شرایط روز می تواند به صورت مدرن یا کلاسیک باشد. طراحی کلاسیک دکوراسیون از جمله مدل های قدیمی می باشد که امروزه جایگاهی در بین جوانان ندارد. اما مدل های مدرن از جمله مدل هایی هستند که دارای جذابیت ها و زیبایی های خاصی می باشند.


تناسب رنگ در دکوراسیون نمایشگاهی

در انتخاب رنگ دکوراسیون نمایشگاهی، بیشترین دقت را صرف کنید. شاید مهمترین قسمت طراحی دکوراسیون نمایشگاهی،  انتخاب تم رنگی مناسب باشد. انتخاب رنگ نامناسب می تواند روند کلی طراحی را به هم بریزد. رنگ دیوارها و دکور را متناسب با شرایط هر غرفه متفاوت انتخاب کنید. از جمله پوشش های پر کاربرد در طراحی غرفه ها می توان به کاغذ دیواری، رنگ های روغنی، سنگ های تزیینی و بتن های مخصوص اشاره کرد. هارمونی بین رنگ های دیوار و دکور از جمله مهمترین قسمت های یک طراحی داخلی مناسب است. ترکیب رنگ های روشن و تیره یکی از انتخاب های متداول بین مردم می باشد. البته باید دقت کرد تا هر یک از ترکیب رنگ ها دارای ویژگی هایی است که باید متناسب با دکور و شرایط محیطی باشد. استفاده از ویترین های چوبی و ایجاد شکل هایی جذاب از خصوصیات یک دکوراسیون نمایشگاهی مناسب می باشد.

غرفه نمایشگاهی 

 

 

نورپردازی مناسب دکوراسیون نمایشگاهی

 نورپردازی در نمایشگاه های تجاری از جمله مهم ترین موارد در دکوراسیون نمایشگاهی می باشد. طراحی نورپردازی به دو روش نورپردازی محصولات و نورپردازی دکوراسیون انجام می شود. علم نورپردازی امروزه یکی مهمترین عوامل دیده شدن و جذابیت یک برند می باشد. استفاده از لامپ های پر نور در طراحی نورپردازی سقف، باید متناسب با روش نورپردازی محل نشست باشد. اما در روش نورپردازی دکوراسیون، تمرکز نور پردازی باید بر روی دکور و محیط اطراف آن باشد. همچنین لامپ های هالوژن، سقفی و توکار نیز گزینه های مناسبی برای این مدل نورپردازی است. هدف از تفاوت میان دو روش نورپردازی، ایجاد تضاد طراحی می باشد که باعث جلب توجه بازدید کننده می شود.  

غرفه سازی   

 

 

نکات مهم در دکوراسیون نمایشگاهی

انتخاب یک طراحی مناسب برای دکوراسیون نمایشگاهی و تناسب آن با برند مورد فروش در غرفه، اهمیت ویژه ای دارد. جلب توجه و ایجاد جاذبه برای بازدیدکنندگان نمایشگاه، بیش از هر موضوعی در طراحی دکوراسیون نمایشگاهی اهمیت دارد. غرفه ها باید متناسب با شرایط برند و شرکت مورد نظر طراحی شوند. استفاده از دکور زیبا با وسایل لوکس اما فاقد روح و طراحی مناسب، به هیچ عنوان قابل قبول نمی باشد. جایگاه مناسب و ایجاد تناسب رنگ از دیگر نکات مهم دکوراسیون داخلی نمایشگاهی است. مبلمان و میزهای گفتگو را در جای مناسب قرار دهید و در انتخاب رنگ آن ها عجله نکنید. در دکوراسیون نمایشگاهی سعی کنید از ایده های نو استفاده کنید تا طراحی شما تازگی داشته باشد. مبل ها را در فاصله مناسب و با تعداد محدود در غرفه قرار دهید و سعی کنید محصولات در معرض نمایش را در ارتفاع مناسب قرار دهید. این ارتفاع مناسب باعث می شود بازدیدکننده بدون مشکل محصولات را ببیند. در دکوراسیون نمایشگاهی وجود کافه و رستوران های کوچک از جمله بهترین انتخاب برای استراحت بازدیدکنندگان می باشد. سپردن دکوراسیون داخلی نمایشگاه به شرکت های با تجربه و متخصص در این زمینه به طراحی جذاب تر غرفه شما کمک می کند.